Thursday, September 17, 2009

Jurai Keturunan Penghulu Hj Hassan (Hutan Kampung)

Saya telah menerima satu email dari En. Jamaludin bin Hassan yang mengirimkan jurai keturunan Hj Hassan (Penghulu Hutan Kampung). Saya perturunkan rajah jurai keturunan berkenaan. Sekiranya dapat diharap En. Jamaluddin dapat backtrack dari jurai keturunan sebelah mana dan kalau boleh sehingga ke Tok Naidin agar lebih ramai ahli keluarga dapat mengesan hubungan mereka dengan keluarga Hj Hassan. Kepada En. Jamaluddin, saya ucapkan terima kasih kerana menyokong blog keluarga ini.



Encik Jamaludin merupakan  anak kepada Haji Hassan Hj Ahmad (bekas penghulu Hutan Kampung/ Gurun). Kini menetap di Seremban. Mempunyai 6 adik beradik, iaitu Othman @ Non (Selayang) , Shukri(arwah), Jamaludin (seremban), Jamaliah(Kota Kuala Muda), Hasiah(Sg.Petani) dan Noriah.


UPDATE. 


Saya telah menerima maklumat ini melalui email juga daripada amira dan terima kasih saya ucapkan. 


md.hassan adalah anak kepada tok yusuf dan tok yam, iaitu adik beradik lebai lah dan md.aji. kira saya adalah dr md.hassan manakala en adalah dri md.aji..

No comments:

ALAMAT AJK KELUARGA 2009